دسته بندی نشده

انتخاب لباس مناسب آتلیه کودک

لباس کودک

انتخاب لباس مناسب آتلیه کودک

نوع و رنگ لباس بچگانه در عکاسی نقش به سزایی دارد. ما در این مطلب شما را با تکنیک های انتخاب لباس بچگانه برای عکاسی از فرزندانتان آشنا خواهیم کرد.

به طور حتم در آتلیه های کودکان مهمترین نکته بعد از تم آتلیه و دکوراسیون آن، لباس بچگانه ای است که استفاده می کنید و تأثیر بسیار زیادی در زیبایی عکس کودک شما دارد. ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع لباس بچگانه جذاب برای عکاسی آشنا کنیم.

 پیشنهاد مطالعه :  تولیدی پوشاک بچه گانه

انتخاب لباس کودک

برای گرفتن عکس خوب از بچه ها نیاز به به طراحی لباس های ژورنالی دارید. رنگ لباس تأثیر به سزایی در زیبایی و کیفیت عکس های شما دارد. هم خوانی رنگ لباس با دکوراسیون آتلیه، تناسب نورپردازی در محیط مورد نظر و نوع تم استفاده شده می توانند به طور مجزا در زیبایی عکس شما تأثیر داشته باشند.

کودک شما دختر است یا پسر؟

اولین سوالی که در رابطه با انتخاب لباس بچگانه برای عکاسی با آن مواجه می شویم این است که جنسیت فرزند شما دختر است یا پسر؟ اگر دختر است که باید از رنگ های آبی، سفید، صورتی، زرد، قرمز و بنفش برای لباس های وی استفاده شود. بهتر است که این رنگ ها در تن ملایم خود استفاده شوند اما اگر کودک شما پسر است برای انتخاب لباس باید از رنگ های مشکی، سرمه ای، سفید، قرمز و آبی استفاده کنید.

نکته دیگری که برای ست کردن لباس کودکان باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از رنگ های مکمل در کنار هم هستند. ما در این قسمت مهم ترین رنگ های مکمل را برای شما دسته بندی کرده ایم:

رنگ های قرمز و سبز، نارنجی و بنفش، مشکی با رنگ های شاد، آبی و زرد، قهوه ای و سبز، صورتی و خاکستری، سفید و مشکی، سفید با رنگ های تیره،خاکستری با بیشتر رنگ های شاد و تیره رنگ های مکمل هستند.

 

سن کودک

این نکته را بدانید که در عکاسی از کودک باید به توانایی کودک هم توجه کنید به عنوان مثال کودک دو ماهه نمی تواند به راحتی بنشیند فقط ممکن است کمی لبخند بزند و یا سرش را بالا بگیرد. اما اگر کودک شما در سن 6 ماهگی باشد، احتمالاً می تواند حالت های نشستن را اجرا کند و یا به حالت چهار دست و پا قرار بگیرد. یک عکاس ماهر باید بتواند صحنه های جالب حرکات فرزند شما را به موقع شکار کند.

به طور کلی برای انتخاب و خرید لباس کودک به منظور عکاسی از کودک خود به نکات زیر توجه کنید:

  • لباس بچگانه را در دسته بندی های متفاوت تهیه کنید و در آتلیه عکاسی همراه خود داشته باشید تا بتوانید از انواع مختلف آن ها استفاده کنید.
  • لباس های رسمی مانند پیراهن کت و شلوار، مردانه، پیراهن دخترانه، کروات، پاپیون و کفش های متناسب با لباس بچگانه.
  • لباس های بچگانه اسپورت مانند کتونی، شلوارک جین، تاپ و شلوار جین
  • لباس های ورزشی مانند لباس رقص، لباس شنا، لباس فوتبال و یا لباس های تیم ملی، گرمکن و سایر لباس هایی که بشود از آن ها استفاده کرد.
  • حوله حمام که ترجیحاً تنی و دارای کلاه باشد.
  • استفاده از وسایلی که باعث جذابیت فرزند شما در عکس شود مانند کلاه، ست های دخترانه، گل، عینک و …
  • لباس های بچگانه فانتزی و با نمک
  • اگر قصد دارید عکس ها را برای مناسبت خاصی بگیرید سعی کنید از البسه ای که دارای تم های مختلفی هستند مانند لباس هایی برای عکس با سفره هفت سین، لباس های عید نوروز، عکس یلدا، عکس دندونی، عکس تولد، عکس ولنتاین، عکس آدم برفی و … استفاده کنید.

 

پیشنهاد مطالعه : سایز لباس کودک بر اساس سن

آخرین نکته لباس کودک برای عکاسی

نکته آخر اینکه عکاسی از کودکان نیاز به مهارت بالایی دارد که هرکسی در انجام آن موفق نمی شود، بنابراین سعی کنید آتلیه با سابقه ای را برای این امر انتخاب کنید تا خاطره ماندگاری از لحظه های فرزندان شما ثبت کند.

 

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *