دسته بندی نشده

چگونه کودکی خوش تیپ داشته باشیم؟!

پوشاک بچه گانه

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

برای این که یک کودک خوش تیپ و جذاب داشته باشید چه کنیم

قرار است کوچولو خودتون را به مهمونی ببرین ؟ ما به شما می گوییم باید به چه نکاتی را رعایت کنید تا کودک شما خوش تیپ ترین و بهترین باشد.

همه دوست دارند که کودکشان مانند بچه های درون فیلم ها خوش تیپ و جذاب باشد، شیرین زبانی کند و محبوب جمع ها باشد. برای این که یک کودک جذاب داشته باشید می توانید نکات و پیشنهادات ما را که در ادامه ذکر شده بررسی کنید و هر کدامش که مورد پسندتان افتاد به کار ببندید.

برای مشاهده محصولات کلیک کنید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

کودک تان را با این روش ها یک کودک هالیوودی و خوش تیپ کنید!!

شرط اول برای خوش تیپی کودک

هیچکس کودکی که دور دهانش کثیف، و بینی او آویزان باشد را دوست ندارد، نظافت شرط اول زیبایی است، کوچک و بزرگ هم ندارد، از همین کودکی، شستن دست و صورت، مسواک زدن، حمام کردن، تمیز نگه داشتن ناخن ها و .. را به او یاد بدهید.

لباس سال گذشته

لباس هایی که کودکتان سال گذشته استفاده می کرد و الان برایش کوچک شده، به او نپوشانید، هیچ چیز به اندازه ی دیدن بلوزی که آستین آن بالای مچ دست قرار گرفته و شلواری که قد آن بالای قوزک پاست، کودکتان را بد تیپ نمی کند. می توانید لباس هایی که برایش کوچک شده را یا به خیریه بدهید و یا برای فرزند بعدیتان استفاده کنید.

یک لباس همه جایی

هیچوقت لباس مهمانی کودکتان را در هنگام بازی و پارک رفتن به او نپوشانید، این کار دو مشکل ایجاد می کند، هم زود فرسوده شده و از رنگ و رو می رود و هم کودکتان برای فعالیت راحت نیست. هر جایی لباس مناسب خودش را می طلبد. البته لباس مناسب یک دختر خانم برای پارک و تفریح، شلوار و بلوزی راحت است، نه دامن و کفش های عروسکی.

مثل مامان بزرگ ها شدن

اصلا قرار نیست کودکتان مانند مادرش لباس کار شده و پر زرق و برق بپوشد، یادتان باشد همین سن و سال کودکی، فرزندتان را زیبا کرده است، پس خواهشا لباسی که او را بزرگتر از سنش نشان دهد به او نپوشانید.

رنگ و لعاب ممنوع

متاسفانه چند سالی است که آرایش کردن کودکان هم مُد شده و در مراسم ها و آتلیه های عکاسی می بینیم، زیبایی کودکان معصومی را که زیر رنگ و لعاب های مصنوعی، غرق شده است. مطمئن باشید کودکتان با آرایش کردن زیباتر نمی شود، می توانید انزجار اطرافیان را از این کار در چشم هایشان ببینید. معصومیت و سادگی کودکان، زیباییست که تکرار نمی شود، پس لطفا آن را خراب نکنید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”2904″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row]

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *