دسته بندی نشده

لباس عمده بچه گانه از کجا بخرم؟

لباس عمده بچه از کجا بخرم؟

اگر در بازار پوشاک ایران فعالیت داشته باشید و یا فرزند زیر 13 سال داشته باشید می دانید که در فرهنگ ایرانی، خرید لباس کودک در اولویت سبد خرید خانوار قرار دارد. این خبر برای فعالان بازار پوشاک کودک می تواند خبر خوبی باشد. اما موضوع مهم اینجاست که اگر شما تک فروشی لباس بچه دارید یکی از سوالات مهم که برای شما بوجود می آید این است که ” از کجا لباس بچه عمده بخرم؟ “.  شما برای خرید لباس بچه عمده می توانید به راحتی از 3 طریق زیر با تولیدی پوشاک بچه گانه جامه پوش در تماس باشید.

چرا باید فروشگاه لباس بچه راه اندازی کنید؟

از دلایلی که بازار فروش لباس های بچه گانه رشد چشم گیری داشته است و به کسب و کار پررونقی تبدیل شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • تنوع بالای تولید کننده ها و اجناس موجود در بازار
  • فروش پررونق در فضای آنلاین و بصورت حضوری
  • ریسک پایین نسبت به مشاغل دیگر
  • تمایل بالای مردم با توجه به تغییر فرهنگ در دو دهه اخیر به شیک پوشی فرزندانشان
  • سود مناسب و ریسک رو به پایین این کسب و کار
  • تجربه فروشندگی و سرزندگی کسب و کار
  • شما می توانید به ازای هر مدل محصولی که دارید تعداد زیادی متقاضی پیدا کنید که این موضوع باعث می شود جنسی بی فروش نماند

از کجا لباس بچه گانه عمده بخرم و چگونه بفروشم؟

در ادامه این مطلب به شما کمک می کنیم تا راه خود را در بازار پوشاک بچه گانه پیدا کنید و نکاتی که باید هنگام تامین و خرید عمده لباس بچه گانه را رعایت کنید برای شما بازگو می کنیم. نکاتی که اگر رعایت نشود باعث کاهش فروش شما و عدم رضایت مشتری خواهد شد.

بیشتر بدانید : تیشرت پسرانه عمده کودک

از کجا لباس بچه گانه ارزان قیمت و عمده بخرم؟

یکی از نکاتی که خیلی از فروشنده ها می خواهند بدانند این است که از کجا می توانند لباس بچه ارزان قیمت و با کیفیت مناسب بخرند. خرید لباس عمده بچه گانه ارزان قیمت به شما کمک می کند که بتوانید حاشیه سود مناسبی را برای خود انتخاب کنید. همچنین با کیفیت مناسب خرید عمده می توانید مشتریان خود را راضی نگه دارید.

خرید عمده لباس کودک ارزان قیمت می تواند به شما کمک کند در بین رقبایی که دارید، به راحتی با قیمت پایین تر خود نسبت به آن ها رشد کنید. خرید لباس عمده ارزان قیمت انتخاب خوبی برای شما است اما باید حواستون به کلاهبردار های بازار پوشاک باشد.

کلاهبردار های بازار پوشاک

در مرحله اول، اگر می خواهید خرید عمده لباس کودک را بصورت آنلاین انجام دهید حتما توجه داشته باشید که علاوه برا عکس های ژورنالی محصول از خود محصول و بطور واقعی عکس دریافت کنید. در غیر اینصورت ممکن است شما دچار دو مشکل شوید :

  1. بطور کلی محصولی در کار نباشد و شخصی که پشت پیج، کانال یا سایت مورد نظر نشسته است بطور کلی یک کلاهبردار است.
  2. لباسی که بدست شما می رسد بطور کامل با محصولی که عکس برداری شده متفاوت است.
  3. رنگبندی کار به شکلی که در تصاویر ژورنالی نشان داده شده نیست.

اگر هنوز این سوال که لباس عمده بچه گانه از کجا بخرم برای شما وجود دارد، می توانید از محصولات تولیدی پوشاک بچه گانه در صفحه محصولات با عکس واقعی محصولات دیدن فرمایید

بیشتر بدانید : شومیز بچه گانه عمده

چه روش هایی برای کاهش قیمت لباس عمده بچه گانه وجود دارد؟

مهم ترین کاری که می توانید برای کاهش هزینه های خرید لباس بچه عمده انجام دهید، حذف واسطه های عمده فروشی و کوتاه کردن زنجیره خرید می باشد. تولیدی پوشاک بچه گانه جامه پوش با پخش محصولات خود بصورت عمده و پخش مستقیم این امکان را برای شما فراهم کرده است.

همچنین مانند تمام کسب و کار های دیگر ممکن است تولیدی های لباس نیز تخفیف های دوره ای بگذارند که می توانید از آن ها استفاده کنید اما یکی از دام هایی که ممکن است هنگام خرید عمده لباس بچه داخل آن بیافتید دام قیمت پایین است.

چرا لباس عمده کودک ارزان همیشه خوب نیست؟

برخی تولید ها و عمده فروشی ها قیمت های پایین تری نسبت به بقیه تولیدی ها دارند و ممکن است شما را وسوسه به خرید کنند. در ادامه مواردی که باید هنگام خرید عمده ارزان لباس کودک به آن ها توجه داشته باشید را می گوییم تا دچار مشکل نشوید.

احتما پوسیدگی پارچه لباس کودک

شما ممکن است با دیدن عکس ژورنالی یا حتی عکس واقعی از محصول به شیک بودن و با کیفیت بودن اون اعتماد کنید، اما لباس هایی که تحویل می گیرید بسیار بی کیفیت باشد و مشتری از شما نخرد یا بعد از خرید ناراضی باشد که دلیل آن می تواند:

  • ماندن لباس ها در زیر آفتاب
  • باقی ماندن طولانی مدت لباس در انبار
  • دوخته شدن لباس توسط تولیدی با پارچه پوسیده

باشد.

این موارد می تواند یکی از دلایلی باشد که شما بعضی از قیمت هایی را که بطور غیر منطقی ارزان است در پیج ها و فروشگاه های عمده فروشی پوشاک کودک می بینید. ظاهر این محصولات ممکن است بسیار شبیه به جنس با کیفیت باشد اما دوام و ماندگاری آن ها بسیار پایین است و با فشار بسیار پایینی احتمال پارگی یا شکافته شدن در آن ها است.

این موضوع باعث افت اعتبار شما در بین مشتریان شما خواهد شد و عملا حتی اگر بخواهید هم نمی توانید باقی بار رو بفروشید و دچار ضرر خواهید شد.

مواردی که هنگام خرید عمده لباس برای آزمایش پارچه باید رعایت کنید

  • کشیدن پارچه جهت تست مقاومت الیاف
  • خرید از تولیدی یا فروشنده ای که به نام است یا تجربه خرید از او را دارید
  • توجه به نوع دوخت و پارچه

احتمال باز شدن درز لباس بچه

همه کیفیت لباس بچه منوط به استفاده از پارچه خوب نمیشود. گاهاً تولید کننده ها پارچه کار را عالی استفاده می کنند اما برای کاهش هزینه از نخ های بی کیفیت و یا روش دوخت نامناسب استفاده می کنند. با توجه به این که این لباس ها توسط کودک استفاده می شود که معمولاً جنب و جوش زیادی هم  دارد احتمال باز شدن درز آن ها پس از حتی اولین استفاده نیز امکان دارد.

همین موضوع باعث می شود والدین کودک دیگر برای خرید لباس به مغازه شما مراجعه نکنند و حتی برای اعتراض به محل کسب شما مراجعه کنند.

مواردی که هنگام خرید عمده لباس برای آزمایش نخ ها باید رعایت کنید

  • از قسمت درزها لباس را بکشید و مقاومت درزها را بررسی کنید
  • به نوع دوخت درزها توجه داشته باشید

نخ پنبه یا مصنوعی، مسئله این است!

بیشتر بدانید : عمده فروشی لباس بچه گانه

بسیاری از البسه تولید شده در بازار پوشاک کودک ایران را امروزه با نام نخ پنبه به فروش می رسانند. در حالی حداقل بیش از نیمی از این محصولات نخ پنبه خالص نیستند و از الیاف مصنوعی برای تولید آن ها استفاده شده است.

چگونه پوشاک بچه نخ پنبه را تشخیص دهیم؟

  1. سبکی و خنکی لباس
  2. ضد حساسیت بودن کار
  3. قیمت نسبتاً بالا
  4. تعریق کمتر برای بدن

علت اینکه این چنس از لباس با قیمت بالاتری عرضه می شود این است که پارچه نخ پنبه امروزه با قیمت بالاتری در بازار بفروش می رسد. مخصوصا مواردی که برای کودکان مناسب است. شک نداشته باشید که مشاهده محصولات مشابه با قیمت پایین تر به معنای استفاده از الیاف مصنوعی در پارچه لباس می باشد.

نکته قابل توجه این است که مقدار کمی از الیاف مصنوعی می تواند به استحکام و دوام پوشاک کمک کند، اما درصورت استفاده بیش از حد از الیاف لباس به نام پلی استر بی کیفیت شناخته خواهد شد که باعث ایجاد آلرژی و بوی بد بدن برای کودک است.

استفاده از پارچه نازک نخ پنبه

این نوع پارچه به دستمال کاغذی معروف است. تشخیص آن ها به این صورت است که نور را از خود عبور می دهند و با انداختن دست خود زیر پارچه سایه انداخته می شود. برای تولید این نوع پوشاک از گرم پایین پارچه نخ پنبه استفاده می شود و برخلاف خنک بودن و سبک بودن کار بعد از شستشوی آن با ماشین لباسشویی، لباس کاملاً از بین رفته و گوله گوله می شود. نتیجه مجدداً نارضایتی از شما و فروشگاه شماست

توجه به چسب و استیکر مورد استفاده

یکی از مهم ترین قسمت های لباس کودک چاپ جذاب و با کیفیتش هست. چاپ حرارتی، چاپ هایی هستند که مانند برچسب و با حرارت روی لباس ها چسبانده می شوند و اگر کیفیت کافی نداشته باشند با اولین شستشوی لباس از روی کار بلند می شوند.

در چاپ شابلونی رنگ روی لباس چاپ می شود و همانند چاپ حرارتی اگر بی کیفیت باشد به مرور زمان در شستشو رنگ آن از بین میرود.

تولید و پخش عمده پوشاک بچه گانه جامه پوش

هنوز به جواب ” لباس بچه عمده از کجا بخرم؟ ” نرسیدید؟ تولیدی پوشاک بچه گانه جامه پوش یکی از معتبر ترین تولیدی ها تهران با بیش از 20 سال سابقه در تولید و پخش عمده لباس کودک است

بیشتر بدانید : عمده فروشی لباس بچه گانه دخترانهچجوری می توانم به کیفیت شما اعتماد کنم؟

محصولات ما با دقت و وسواس بسیار زیاد تولید می شود و شما می توانید درصورت عدم رضایت از کیفیت آن ها را مرجوع کنید

بازگشت به لیست

8 نظر در “لباس عمده بچه گانه از کجا بخرم؟

  1. قاسمی گفت:

    سلام وقت بخیر آدرس تولیدی پوشاک بچه گانه شما کجا هست؟

    1. جلال وند گفت:

      آدرس تولیدی پوشاک بچه ما کرج هست اما محل پخش عمده محصولات ما بازار بزرگ تهران، بازار حمام چال، جنب سرای ملی، پاساژ رز، طبقه همکف، پلاک ۱۲ است.

  2. طالبی گفت:

    شما تولیدی پوشاک بچه گانه دارید یا فقط فروشنده عمده هستید؟

    1. جلال وند گفت:

      سلام ما خط تولید انواع لباس های کودک رو داریم و شما می توانید برای خرید لباس عمده کودک به ما مراجعه کنید

  3. رامین گفت:

    سلام شما جنس نخ پنبه هم تولید انجام میدید؟

    1. جلال وند گفت:

      سلام وقت بخیر بله انواع لباس های بچه گانه با جنس ها و طرح های مختلف از جمله نخ پنبه در تولیدی ما تولید میشه و بفروش عمده میرسه

  4. حسینی گفت:

    ارسال محصولات چند روزه انجام میشه؟

    1. جلال وند گفت:

      سلام وقت بخیر، بعد از واریز شما درصورت امکان در همان روز و درصورتی که سفارش شما خارج از تایم باشد فردای همان روز ارسال می شود. ارسال با تیپاکس، باربری و پست انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *