دسته بندی نشده

انواع مدل های تونیک بچه گانه

انواع مدل های تونیک بچه گانه

در دنیای لباس های بچه گانه رنگ ها و مدل های جذابی وجود دارد که قدرت انتخاب بیشتری به کودکان برای داشتن استایلی منحصر به فرد و زیبا میدهد. یکی از لباس های شیک و جذاب دخترانه، تونیک بچه گانه است و طرفداران زیادی هم دارد. تونیک های بچه گانه تنوع بسیار زیادی داشته و دست خریدار را برای انتخاب لباسی جذاب و راحت برای استایل مجلسی، کژوال و راحتی کودکان باز میگذارد. در این مطلب به معرفی پر طرفدار ترین مدل های تونیک بچه گانه میپردازیم.

 

تونیک بچه گانه مجلسی

تونیک بچه گانه مجلسی

یکی از پرطرفدار ترین تونیک های دخترانه، تونیک بچه گانه مجلسی است که جلوه زیبایی به استایل مجلسی دخترانه میبخشد. این تونیک بچه گانه در مدل های آستین بلند و آستین کوتاه در بازار موجود است که با توجه به سلیقه فرزندتان انتخاب میشود. تنوع بالای این مدل تونیک دخترانه باعث شده تا قدرت انتخاب زیادی در خرید داشته باشید.

امکان ست کردن تونیک بچه گانه با شلوار، جوراب شلواری و ساپورت وجود دارد. البته آنها را میتوان بدون شلوار یا جوراب و تنها با کفش کودکتان ست کنید. مدل تونیک بچه گانه ریون و مدل تونیک بچه گانه حریر از مدل های محبوب تونیک مجلسی دخترانه است که جذابیت استایل دختران را چند برابر میکند.

 

تونیک بچه گانه گل دار

تونیک بچه گانه گل دار

یکی دیگر از پرطرفدارترین لباس های دخترانه در استایل کژوال، تونیک های گلدار بچگانه است. بیشتر کودکان دوست دارند لباسشان طرح دار بوده و رنگ شادی داشته باشد. لباس های گلدار جزو محبوب ترین لباس های دخترانه است که در فصل تابستان بهار، استقبال بی نظیری از آن میشود. معمولا این مدل تونیک جنسی از پارچه نخ داد که در فصول تابستان و بهار، باعث القا احساسی خوش آیند و سرزنده در کودک شما میشود.

 

تونیک بچه گانه نخی

تونیک بچه گانه نخی

به طور قطع اولین خواسته ای که باید از لباس داشته باشیم راحت بودن آن است، اهمیت استفاده از این لباس های خنک و راحت با نزدیک شدن به بهار و تابستان چند برابر میشود. تونیک بچه گانه نخی از پرطرفدارترین لباس های تابستانه دخترانه میباشد که خنکی و راحتی را به استایل کودکان می آورد. تنوع زیاد مدل های این تونیک، فرصت انتخاب یک تونیک بچگانه شیک را فراهم میکند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

تونیک نخی بچه گانه بهترین انتخاب برای پوشش راحتی دختران میباشد که در آن روزهای گرم تابستان را در خنکی و راحتی بگذرانند. این مدل تونیک مخصوصا زمانی مناسب است که کودکتان میخواهد در خانه یا فضای آزاد بازی های مختلفی را انجام دهد، با خرید این مدل تونیک در عین زیبایی و جذابیت، راحتی استایل کودکان هم تضمین میکنید. صندل تابستان در کنار تونیک نخی، استایلی خاص و درخشان به کودکان شما میبخشد.

بیشتر بخوانید عمده فروشی لباس بچه گانه

تونیک بچه گانه چهارخانه

تونیک بچه گانه چهارخانه

لباس های چهار خانه که به لباس های چهار فصل هم معروف شده اند، از جمله پوشش ها محبوب و جذابی هستند که هم توسط خانم ها و هم توسط آقایان مورد استقبال قرار گرفته است. تونیک چهارخانه بچه گانه از پرطرفدار ترین تونیک های دخترانه به شمار میرود که معمولا در استایل خارج از خانه دختران استفاده میشود. ست کردن این تونیک با کفش آل استار یکی از جذاب ترین ست های لباس کودکان را به وجود می آورد و استایل کودک شما را در مرکز توجه قرار میدهد.

 

تونیک بچه گانه اسپرت

تونیک بچه گانه اسپرت

از دیگر تونیک های پرطرفدار بچه گانه میتوان به تونیک بچه گانه اسپرت اشاره کرد که با ظرافت خاص خود در طراحی، همیشه از محبوبیت زیادی برخوردار بوده است. معمولا این مدل جیب دارد که به همین علت به تونیک جیب دار هم معروف شده است. امکان ست کردن این تونیک با انواع شلوارک و شلوار جین وجود دارد. همچنین این تونیک جزو پرفروش ترین لباس های بچه گانه است که زیبایی را در کنار راحتی در استایل بچه ها به ارمغان می آورد.

 

تونیک بچه گانه پولک دار

تونیک بچه گانه پولک دار

این مدل تونیک از تونیک های طرح دار به شمار میرود و در دسته تونیک های مجلسی قرار دارد. تونیک بچه گانه پولک دار به خاطر پولک هایش، زرق و برق زیادی ایجاد کرده و استایلی درخشان برای کودک شما فراهم میکند.

مطالعه بیشتر تولیدی پوشاک بچه گانه

تونیک بچه گانه مخمل

تونیک بچه گانه مخمل

یکی دیگر از انواع محبوب تونیک دخترانه، تونیک مخمل بچه گانه است که جلوه ای خاص و استایلی شیک برای کودکان دارد. از این مدل تونیک بیشتر در فصل پاییز استفاده میشود و میتوانید آن را با جوراب شلواری یا جوراب ساق بلند و انواع نیم بوت و بوت ست کنید.

 

سخن پایانی

در این مطلب مدل های پرطرفدار تونیک بچه گانه را برسی کردیم، هنگام انتخاب تونیک خانگی به راحت بودن آن توجه داشته باشید. مناسب ترین گزینه برای استفاده راحتی کودکان تونیک بچه گانه نخی است. البته این تونیک را بیشتر در فصول گرم سال استفاده میکنند. در خصوص رنگ تونیک هم کودکان بیشتر رنگ های شاد دوست دارند. این رنگ ها علاوه بر جذاب کردن استایل آنها، در روحیه کودکان هم تاثیر میگذارد. پس در هنگام خرید تونیک های بچه گانه سعی کنید رنگ های پر انرژی و شاد را به فرزندانتان پیشنهاد دهید تا در استایل آنها انرژی و شادمانی نمایان باشد. در خصوص شلوار هم به عقیده طراحان مد، ترکیب لباس های طرح دار با لباس های ساده جذاب تر است. به این ترتیب توصیه میکنیم که از شلوارک و شلوار های پارچه ای، کتان و جین ساده برای ترکیب با تونیک بچه گانه استفاده کنید تا استایل زیباتری داشته باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *